Hasil Karya Comel Mereka. -Part 1-


Ok mungkin anda dah tahu siapa pemenang bagi Segment: Happy 18th Birthday Ain!!! Hah? Belum tahu??? Tekan SINI ok. So saya nak tunjuk hasil karya yang mereka buat sempena hari jadi saya. Dan nak tahu kenapa mereka menang? Mari sini saya tunjuk...




Ain pilih dia sebagai juara kerana beliau menepati semua syarat syarat yang saya nak. Walaupun simple but macam macam dia bagi. Ada sajak, pantun, sayir, lagu dan semuanya lah. Best... So adil la saya pilih dia sebagai juara kan? So mari singgah ke blog beliau dan FOLLOW ok!




Ain pilih dia sebagai tempat kedua sebab saya suka dengan ucapan hari jadi yang diberikan oleh beliau. Hahaha sangat terharu. So mari singgah ke blog beliau dan FOLLOW ok!






Ain pilih dia sebagai pemenang ketiga kerana gambar yang menarik dan ucapan dia pon menarik bagi saya. So mari singgah ke blog beliau dan FOLLOW ok!






Ain pilih dia sebagai pemenang tempat keempat kerana ucapan yang menarik dan gambar gambar yang dia bagi pon menarik juga. So mari singgah ke blog beliau dan FOLLOW ok!




Ain pilih dia sebagai pemenang yang keempat sebab ucapan dia best dan juga ada lagu untuk saya, hihi. So mari singgah ke blog beliau dan FOLLOW ok!





Ain pilih dia sebagai pemenang yang kelima sebab ucapan dan gambar yang dia bagi semua comel comel, hehe. So mari singgah ke blog beliau dan FOLLOW ok!




Ain pilih dia sebagai pemenang yang keenam sebab gambar yang dia bagi. Lawa... suka suka! So mari singgah ke blog beliau dan FOLLOW ok!


MINTA MAAF jika ada kenyataan yang salah. Sekian~
Ini dia PART 2. Sila singgah ok.

4 comments:

  1. waaa , dah la dpt hadiah , dpt penghargaan lagi . thanks ainn . :)

    ReplyDelete
  2. wah... terharunya Kak Nida atas entri ni.. thanks Ain kerana menghargai usaha Kak Nida... sayang Ain :)

    ReplyDelete

Ce komen ce komen :)