Apa rasanya?

Apa rasanya tengok orang yang kita sayang, bersayang dengan orang lain? Lagi lagi orang yang kita tak suka. Sakit? Cemburu? Sedih? Semua itu hanya Allah sahaja yang tahu.

Kadang kadang pun Ain tak dapat gambarkan apa yang Ain rasa bila Ain dalam situasi macam tu. Situasi dimana kau nampak orang yang pernah kau sayang, bersayang dengan orang yang paling kau benci. Kenapa benci? Hanya Allah je tahu apa yang perempuan itu buat kat Ain. But nvm, benda dah lepas. Nak almost dua tahun dah. But sometimes I can feel the pain. Why? Banyak sangat yang Ain fikir dalam kepala ni tapi semua dah ditetapkan. Kita kena redha. Allah je tahu apa yang akan jadi pada penghujungnya.

Agaknya macam mana lah sesetengah orang boleh tabah dan kuat kan hadapi semua ni? Semua orang deserve second chance dalam hidup. Tapi janganlah salah bagi chance. Hmmm I dunno what to say but yeah sometimes I do miss you but I must let go this feelings. Buat apa kan nak still simpan perasaan kat orang yang tak appreciate kita and sanggup tinggalkan kita demi pergi kat perempuan yang merampas kebahagiaan orang. Sebab itu bagi Ain, "perampas always win" wow. And yes, bila Ain ingat balik apa yang dia buat, mesti Ain rasa sakit sangat and terluka sangat. Ain harap hati Ain cepat cepatlah sembuh. Ain tak suka rasa ini. Hmm.

Ok lah, just nak luahkan perasaan. Ain tahu yang Ain mampu hadapi smeua ini dan kuat. Allah sentiasa ada. Sekian~

10 comments:

  1. Doa banyak2.. Allah akan berikan yang terbaik utk ain.. kdg2 yang tak disangka2.. salam perkenalan ain..

    dari akak yg juga ada byk kesah sblm jumpa jodoh.. ;)

    Suis rahsia Yang Dapat Menghentikan Tangisan Bayi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ain sentiasa doa semoga hati ni cepat sembuh dan takmau sedih sedih igt benda lepas. Terima kasih :)

      Delete
  2. In shaa Allah, bila dah jumpa soul mate nanti, secara automatik kita rasa syukur kerana tak jadi dgn org yg terdahulu. Be strong ya.. ^^

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...Kuatkan hati dan bersabar dengan dugaan. Mungkin ada hikmah di sebaliknya..Kadang-kadang kita terlepas dengan godaan sifat cemburu. Bila sifat ini berleluasa dan mengawal fikiran...Mcm-mcm boleh jadi. So perbanyakkan zikrullah agar di jauhi dengan sifat seperti ini. Aamin..Apa-apa pun mehlah join kontest blog ni --->http://www.myideakini.com/2016/11/minyak-herba-asmak-penawar-asma.html

    ReplyDelete

Ce komen ce komen :)