Bola Tampar punya tournament.

Juara main bola tampar tuuu... Jangan main main hahaha!

Hai semua! Ain nak cerita pasal tournament volleyball yang berlangsung pada Jumaat dan Sabtu lepas (22 Feb - 23 Feb). Tournament ni di bawah pengawasan koko bola tampar. I mean budak Part 3 dan Part 2 yang ambil koko bola tampar kena uruskan semua tournament ni. So jom baca apa yang berlaku sepanjang tournament ni, wehuuu~


JUMAAT - 22 FEBRUARI 2013

First day.

Perghhh kata pukul 7.30 pagi kena terpacak tapi??? Janji Melayu betul. So kteorang semua, budak budak Part 2 warming up dulu sebleum game nak start. Game start pukul 9 pagi. Lambat dohhh. Semuanya ada 8 team.


Warming up duluuu.


Adakah saya main? Oh tidakkk. Kalau saya main, confirm ke langit saya tampar bola itu. Semua ada tugas masing masing iaitu jaga bola dan angkat bendera. Ikut jadual la kan siapa jaga untuk first game, second game and so on. Ini sebahagian untuk markah koko kteorang jugak.

Me with Aainaa.

Kteorang, Part 2 ada hantar dua team untuk main iaitu team Koko Part 2 (A) dan team Koko Part 2 (B). Yang masuk ni semua pro pro hahaha. Yang tak pro tu, tengok jela kan. Sob sob~






Love this picture!


Team kitaaa hahahahaha!


Hmm ok la first day ni. Ada la samting erghhh yang berlaku tapi watlek wat peace la kan. Normal la kena marah. Biasa la, kami kan junior... Hmmm. Habis semua ni lebih kurang pukul 7 malam. Before that, ada la rehat macam makan tengahari, balik bilik jap solat dulu time tengahari tadi. Pukul 3 baru start sampai pukul 7 malam. So esoknya, ada lagi tournament. Ada team lagi yang tak lawan. Banyak woo!



Balik balik balik~

SABTU - 23 FEBRUARI 2013

Second day.

Harap hari yang kedua ni dah tak kena marah marah, hehehe. Tapi memang betul pun, tak kena marah dah sebab orang yang marah tak adooo, huahahahaha! K k sambung cerita. Hari kedua ni match untuk semi final dan final. Jeng jeng jeng~


Sebelum nak tunggu perlawanan, masing masing apa lagi, main la kan. Uuuuuu syokkk dohhh! Ain pun main kejap, hehehe. Lantak la terer ke tak asalkan cuba.


 Main antara kita kita je before game nak start.



Lebih kurang pukul 11.30, match untuk semi final dan final bermula. Before that, yang pagi pagi tu ada team yang lawan. Dua team jela. Sebab tu mula pukul 11.30.

 Team yang masuk final! Ain sokong team belah kanan tu, hik hik.





Ok... Sudah habis tournament... Kemas kemas dulu... Then beratur untuk sesi menerima hadiah. Then ambil gambar ramai ramai, uuu~


 Nak umumkan pemenang.

Koko Bola Tampar Part 2!!!

Habis tournament, pergi kejap main bastkeball. Lepas rinduuu hahahaha. Lepas dengar Azan Maghrib, baru balik bilik. Mandi, solat semua dan krohhh krohhh hahahahaha.

Haaa... Konon try nak shoot ah haha.

Kesimpulan: Memang penat gila lah dengan dua hari berturut turut kena bangun awal tapi best lah. Walaupun kena marah bagai mcm tuuuttt hahaha tapi seronok la. Pengalaman yang baruuu. Hubungan antara rakan rakan Part 2 bola tampar pun jadi rapat. Dah boleh jadi geng, hahaha. So itu sahaja cerita saya. Nak tengok lagi gambar gambar pasal tournament ni? TEKAN SINI. Dan dan follow lah Instagram Ain, hehehe. Just search " ainzuhairi ".

WE ARE ONE FAMILY~

P/S: Yang gbr atas sekali tu, medal yang Ain pinjam je hahaha. Sekian~


10 comments:

Ce komen ce komen :)