Yeay yeay! Dah habis sekolahhh! Bye~


Tanggal 6 Disember 2011, saya susah pon tamat persekolahan di SMK Convent Kajang, hee~ Gembira tak terkata tapi dalam masa yang sama juga saya rindukan kawan kawan saya, hmmm. Sebelum tu, HYE PARA BLOGGERS! Sorry Ain lama tak updated. First sebab Ain baru habis SPM Selasa hari tu then second hari Rabu tu Ain pergi Melaka. Saje jalan jalan. So hari ni baru Ain ada kesempatan nak updated. Pejam celik pejam celik, my followers sudah pon lebih 300 orang. *clap clap* Sorry eh kepada anda sbb saya tak ada apa apa nak bagi. Lagipun saya tengah demam and no mood. Hihihi.

Di entry ni, Ain nak cerita psl last day kat sekolah. Hari Selasa tu subjek Ekonomi Asas. Masing masing dah tak sabar nak tamatkan SPM. Ain pon dah penat nak baca buku so tangkap la gambar, hehe. Bila jam menunjukkan pukul 4 petang, masing masing pandang antara satu sama lain dengan senyum senyum macam kerang busuk, haha. Tak sabar la kan. Bila pengawas tu dah kutip semua kertas, belum keluar dari bilik peperiksaan, masing masing dah jerit. Yahooo~ Dah habis... Hahaha. Nahhh tgk la gambar yang Ain tangkap.

Apam angrybirds. Ain yang bawak. A ah, saya buat. Lalalala~





Lepas habis, masing masing happy gila.




Inilah teacher Ain. Nama dia Puan Lim. Dia ajar Ain subjek Maths and Add Maths selama dua tahun. *kain labuh sebab tu pegang kain and muka saya hitam sebab jemur kat panas hari tu, ishhh*

Inilah sekolah Ain, hee~

Lepas dah habis tangkap gambar semua, Ain and kawan kawan Ain pergi ke Metro Kajang untuk makan. Laparrr~ Tengahari tadi tak sempat makan sebab paper dah nak start. Maybe it is the last time saya makan spagetthi dekat kedai roti tu, isk isk isk.


Hmmm memang la best habis sekolah sebab kita dah tak payah kena marah dengan cikgu, kena paksa buat kerja sekolah... tapi kan, dunia luar lagi mencabar kan? Mak Ain suruh kerja tapi Ain malas, haha. Dia kata buat habiskan duit ayah je so baik Ain pergi cari kerja kan. Maybe Ain nak kerja kat kedai roti atau kek. Macam best pulok kan main baking baking ni. Teringin lah jugak. Ambil lesen saya tak tahu bila. Tengok la keadaan. So anda dah tengok kan semua gambar? Nak tengok lagi? Add la Ain kat FB. And and sila click INI dan INI K la, itu je. Bye~


Jom join contest Ain! Masih sempat lagi... CLICK HERE.

No comments:

Post a Comment

Ce komen ce komen :)